Godišnji odmor

O hvala nebesima !!!
Došao je i taj dan !
Koji ?
Pa danas sam od firme (privatne) dobio 5 (slovima: pet) dana godišnjeg !
Zamislite, trebalo je šefovima 3 sata da razmisle da li da mi daju/nedaju godišnji, u firmi koja nema posla i razvlači na delove posliće da imaju radnici šta raditi !?!

Ova firma je pre 1,5 godine imala oko 160 zaposlenih i tri smene zaposlenih a sada ima oko 80 i delimično jednu smenu. Firmu je kupio bogati biznismen iz Italije iz samo njemu znanih potreba. Mi se radovali , kao krenuće nabolje, biće posla i veće plate. Ali, sve je krenulo nekim, samo njima znanim, putem prema paklu. Znam, sad će neko reći pa niste ni prvi ni poslednji koji su tako prošli u privatizaciji koja prolazi u Srbiji ! Ali dok ne osetiš to na svojoj koži onda ni neznaš kako je to !
Znam da nema pravde za sve ljude na svetu, ali kad nepravdu osetiš na svojoj koži onda mozak počinje da "gleda" drugačijim očima, možda kroz neku tamu, maglu ili nešto drugo. Pa i kad dođete do nekog izlaza iz te magle onda raširite oči i okrenete se za 180 stepeni i kažete: "Sigurno ja nisam išao pravim putem, nego skrenuo (mislim putem) !" . A u stvari, drugi su kontrolisali vaš pravac, da li namerno ili nenamerno. Ali uspeli su, jer život nemožeš kontrolisati 100%, samo jednim malim delićem.

Da rezimiramo, pravde ovde nema, a toga ima dosta na svetu među ljudima, i ovo je samo mali delić nepravde, naspram većih u svetu !

p.s.
"Samo još jedan napor da izdržimo, pa ćemo da oguglamo."

Коментари

Анониман каже…
Ma gde ima pravde u firmi.Taj bogati "biznismen"nas je kupio za jeftine pare kao jeftinu radnu snagu koja nesme nista ni da kaze niti da se pobuni.dok im trebamo dobro je a kad nas iscede,zna se,kljuc u bravu.toliko o pravdi i bogatim "biznismenima"P.S.Ja sam pre neki dan trazio od sefova 1(i slovima:jedan)dan godisnjeg odmora i nisam ga dobio jer "ima puno posla".
Анониман каже…
E konacno sam i ja na godisnjem odmoru i to celih mesec dana,sto je sa obzirom na ove tropske temperature,odlicno.Posto se nema finansija za odlazak na letovanje,bice dobra i razladjena soba koliko je to moguce,hladno pivo,hladna lubenica ili sladoled.vreme za uzivanje!

Популарни постови