Neobični rođendan u običnom radnom danu !

Od kako sam danas došao na posao u 6 sati ujutro, počeo sam da se osećam malo "usporen" nego ovih dana. Na mene je sigurno počelo uticati vreme napolju, jer sa kraičkem oka, kroz prozor, sam video kako se sunce probija kroz krošnje obližnjeg parka, i koje je nagoveštavalo toplo i sparno vreme.

Ipak, današnji dan je ostao upamćen po obeležavanju neobičnog "mini" rođendana. Moj kolega N.A. je dobar čovek, nekad i previše, koji prelazi u maglovitu lakomislenost. Ipak, svaki čovek koji puni 43 godine bi se "okrenuo unatrag" i video da je nešto "stvorio". On, ipak, nije ! Nikad se nije ženio, nema decu, živi sa majkom i to u jednom selu blizu grada. Naravno da ne možemo, a da se ne našalimo na njegov račun u vezi cura i seksa. I, tako smo mu mi, najbliže kolege, poklonili knjigu "SEX za neupućene". On je i sam , kada je video, kroz smeh i njegovim pomalo očajnim očima rekao da će pročitati knjigu od "korice" do "korice".
Proslava je trajala ko i sama pauza, 20minuta.

Mislim da svaki čovek odlučuje kako će živeti. Nekad život i sudbina biraju TVOJ pravac života, nekad surov, nekad lagan. Ali, da li se može kontrolirati sudbina, bar malo je ispraviti, kao krivu liniju !?!? Svi mi kažemo nekad: " E da mi se vratiti u taj dan (trenutak), pa da uradim obrnuto (suprotno) !!!".

p.s.
Ako i jesi na pravom putu, ne smeš sedeti, moraš ići njime...

Коментари

Анониман каже…
A.N. je stvarno predobra osoba koja u nekim stvarima bas nema srece.Nadam se da ce mu rodjendanski poklon pomoci.
Анониман каже…
Ništa nije tako zanimljivo kao običan život. Svašta se tu desi, i ima za zabeležiti.

Популарни постови