Pa da, srednji prst !

Prošao je godišnji odmor !
Pakao i na nebu i na poslu !
Pre samo sat vremena sam osetio kako mi kapljice znoja klize niz moje telo, k`o da se takmiče ko će prvi do dna leđa. Sad sedim pored kompijutera koji zuji dajući mi do znanja da je i njemu prevruće. A, ne, moram sad napisati ovaj post koji mi mnogo znači, tj. ka´ki smo mi narod!

I tako idem ja sa posla oko 14:05, asfalt se topi a ja se "topim" na biciklu koji jedva pokrećem od upeklog sunca. 20m od mene je semafor, na koga moj mozak reaguje tako što već prikazuje "sliku" na kojoj se zelena boja pretvara u crvenu, polako pretapajući se preko žućkaste. Naravno,to se i dogodilo. Pored mene je prošao upekli PEŽO 205 sa mojim kolegama koji su krenuli, takođe, kući. Suvozač, I.T. je dobar čovek, koji jedino polako priznaje nesavršenost sebe, svog života. Nismo svi isti !!!
Na našu "prepirku" od pre dva sata, na koju još nije prihvatio pogrešku, (jer mu je ponos visok), nije se `oladio. Pa, tako sa smrknutim hladnim očima je prošao pored mene zaustavljajući se na semaforu. Približavajići se semaforu, nisam ni obraćao ni na koga osim, kako da dođem svojoj kući. Moj kolega, I.T., iz prkosti je polagano dizao desnu ruku, dok se crveno svetlo na semaforu prebacivalo na zeleno, i to sa podignutim srednjim prstom, kao neka mala šala! Ali, umesto meni, taj pokret ruke je propratila jedna 50-ogodišnja gospođa koja je umorna stajala pored semafora pri pešačkom prelazu. Naravno, umesto meni, "poruka" se pokaže gospođi koja sa umornim ali iznenađenim licem je jasno i glasno prokomentarisala: " I ja tebi , majmune jedan" !
I, tako je jedna neslana šala prošla neočekivano, na kojoj su se mnoge moje kolage smejali do suza !!!

Da li ima komentara za ovo !?!?!

Da, ...ima i nastavak !

Sutra, isto vreme, isto mesto, prolazio je PEŽO 205. Ali samo 10 metara od semafora ima BUS stajalište. Između nekolicine skapalih ljudi je stajao policajac, koji je nastrpljivo čekao autobus. Moj prolazak pored njih nije uzburkao poglede, "ko je to". I, tada opet, ispad suvozača I.T., ali sada kroz otvoren prozor. Gurnuo je ruku kroz otvoren prozor, sa srednjim prstom, koliko je mogao, do pazuha. Naravno, opet je sve prošlo nekontrolisano, umesto meni, prst je bio slučajno uperen u policajca.
Policajac i ljudi oko njega su bili zbunjeni, razmišljajuću "koje ludilo" ili "ovaj nije normalan" !!!
Koliko god sam bio umoran od posla i uzvrelog sunca, ja sam se smejao k`o lud, (scena kao iz filma,) i dalje okrećući pedale sve brže i brže!
I, šta reći na kraju !?!? Čovek mora paziti na svoje postupke. Bile one slučajne ili ne ! Ili svoje Ja neka smanji, ili da nekad pregrize "jezik" pre nego što uradi nekontrolisano !!!

P.S.
Toliko grešimo da ni bog ne stiže da nam oprosti.

Коментари

Анониман каже…
I.T je nas radni kolega vec dugo godina i nije u redu da pokazuje srednji prst nekome s kojim godinama deli istu muku.I sto je najgore,ispao je b...... jer je pokazao srednji prst u pogresno vreme na pogresnom mestu.Ispao je prostak u tudjim ocima a to mu nije trebalo. P.S.-Nikad to nebi mogao pokazati nekom s kojim godinama delim dobro i zlo u firmi,bez obzira na velicinu "nesporazuma".

Популарни постови