JMBG


"Hoćeš li da idemo zajedno u banku i da predamo zahtev za kreditnu karticu ?" kaže meni moj radni kolega T.P. !
Pre 5 godina su u našoj državi počele banke da masovno izdaju kreditne kartice, oni koji su znali o čemu se radi - odmah su uzeli kartice, a oni koji nisu znali "šta ta stvar radi" - nisu ni žurili, pravdajući se - šta će to meni !

Naravno, pošto sam već imao debitnu karticu - krenuosam u banku da i ja podnesem zahtev za kreditnu. I tako kolaga i ja krenuli do banke. Tamo smo od simpatičnog osoblja dobili formulare da ispunimo. Ja sam, kao i moj kolega ispunili brzo i predali, opet simpatičnoj službenici. Posle 10minuta čekanja službenica se javila da moj kolega mora ponovo da ispiše zahtev jer je pogrešno nešto ispisao.
T.P. je malog rast i simpatičan čovek, ali pošto ga samo interesovala zemlja nije baš imao neko znanje za , npr. - neke obrasce. I tako ja ga upitam: "Gde si pogrešio ?!"
A on začuđen i oštrim pogledom gledao je gde je pogrešio. Kaže: "Ma ovde, piše JMBG, a ja upiso NE ! I ona meni kaže da to ne valja !?!?".
Ja sam se bacio u blagi smeh, nedajući mojim usnim mišićima da pokrenu onaj veći smeh. On je umesto JMBG broja upisao reč NE. Zamislite, ne zna šta je ta oznaka. Pa ga upitam:"A šta si ti mislio da je ta oznaka?". A on meni - k`o iz puške:"Pa, da li imam kompijuter !".

I šta sad reći, čovek može samo da se zamisli i prizna da još ima ljudi koji u srednjim godinama neznaju da pravilno ispune obični formular, a on je imao 37godina !

Jel se vama to desilo , možda !?!?

P.S.
Najveće su kamate na unovčenu glupost !

Коментари

Популарни постови